måndag 21 mars 2011

Spel Måndag! STEAM helt enkelt

Idag är det spel Måndag.

Jag har inte förberett något för idag. Jag har varit iväg hela helgen och kom hem precis.

Har varit på intervju idag och fått praktikplats som börjar nästa Måndag.

Borde inte ändra så mycket i mitt bloggande mer än att jag postar mina blogg inlägg lite senare än vanligt.
STEAM hade lite REA på spel i helgen. Darksiders kunde man köpa för 70 Euro.

Bra deal, men jag missade det.
STEAM är gratis att skaffa och dom brukar ha bra priser på diverse spel och extra bra är det när det är REA.

CounterStrike och Half Life är dom mest populäraste spelen i steam och dom första som släpptes ut på steam.

Dom har en massa spel där allt från action spekkade spel till lugnare spel. Indie utvecklare och större spel företag släpper sina spel på steam.

Så jag rekommenderar att ni skaffar steam om ni nu inte har redag gort det.
Nu orkar jag inte skriva mer för idag. Jag är så sleten så det får bli en liten minipost idag.
Hoppas det är lugnt!






http://store.steampowered.com/


MVH
Rasmus



2 kommentarer: