torsdag 3 mars 2011

Mysterie Torsdag! Är vi ensamma?


Torsdag idag och det är mysterier och annat på listan.
Vad jag kan upptäcka emellanåt är vad är ett mysterie eller något oförklarligt och vad som egentligen är ren humbugg eller idioti är ganska svårt och vad man ska tro på.
Jag rekommenderar att hålla en viss skepsis i sinnet när man granskar bilder, filmer på diverse fenomen på Internet.
Som t.ex. Denna videon.

 

Det är en sten för helvete, inget annat bara en vanlig jävla sten som råkar vara formad lite konstigt.
Vi har sten här på Jorden som är formade på dom mest konstiga sätt. Så släpp det, det finns inget som helst bevis på att det är en utomjording bara en massa vilda gissningar på ingenting.



 Denna videon finner jag ännu mer intressant. För det är mer ett mysterie och som jag uppfattar det så vet dom fortfarende inte vad som orsakade skadan på vindkraft värket.




Den bästa naturlige förklaringen jag kan hitta är att den brittiska armén testflög kanske ett miniflygplan en Predator som dom kallas, vilket är ett mini spionplan som tar bilder och flyger runder och markerar platser osv.
Men varför skulle dom testa en sån bland en massa vindkraftvärk ?
Den kanske flög ur kurs eller något felade med mekanismen?
Varför hörde inte militären av sig till bolaget som ägde vindturbinerna och sa som det var?
Sen pratat i media att dom har råkat krascha ett Predator flygplan och att det är det som hände. Dom kanske skulle säga det för att lugna omgivningen att det inte är något annat som har hänt så dom låter folkets fantasi skena iväg.
Dessutom är jag ganska säker på att om en Predator hade åkt in i en sån vindturbin så hade den kraschat och börja brinna, för dom är inte så tåliga tror jag att dom skulle palla med en sån krock mot ett vindkraftvärk.
Dessutom nämner kvinnan att hon såg lysande saker i himmeln. En predator har inga lysande lampor överhuvudtaget eftersom den är konstruerad för spionera och informations insamling bakom fiendens linjer.
Det är många frågor och väldigt få svar. Det är därför jag kallar detta ett äkta mysterie.
Var det en farkost från en annan planet, som flög för lågt och träffade vindkraftvärket ?
Vem vet ? Jag har inte en aning. Ta en titt upp i himmeln då och då . Vem vet .. Någon kanske titta ner tillbaks på dig!
MVH
Rasmus

Föresten! Ni som läser min blogg var vänligen och kommentera och lämna er blogg i kommentarerna, alltid kul att läsa vad andra mäniskor skriver om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar