onsdag 23 mars 2011

Jag vet inte Onsdag! Men den dansande katten räddar mig!







Idag är det Onsdag. Den ända dagen då jag har absolut inget ämne att skriva om.

Jag försöker fortfarende komma på ett bra ämne jag kan ha här.

Kanske funderings Onsdag eller något sånt? Kan det fungera tro?

Föresten så har jag lagt till på höger sida om bloggen där ni kan rösta och ge bloggen ett betyg. Röstningen tar slut på söndag.

Ni kan även se dom populäraste inläggen i bloggen.

Det borde göra det lite lättare för personer att navigera i arkiven och läsa om det dom tycker om.

Angående Googlemailen så vet jag inte riktigt hur jag ska fixa det så det är anslutet till bloggen eftersom jag har min privata mail ansluten redan. Men det ska lösa sig.

Jag har vissa planer på Onsdagar men jag får se om det finns tid över att kunna få till dom planerna nu när jag börjar praktisera nästa vecka.

Men jag ska ge det ett försök!

Sålänge kör jag nog dubbelt med Film på Tisdagar och Film på Onsdagar!
Eftersom ni vägrar ge mig tips på olika ämnen eller skriva något överhuvudtaget i kommentarerna!

Kom igen, så tysta kan ni inte vara!

Imorgon är det mysterie Tisdag och jag måste hitta på något spännande att skriva om också.

Igår hade jag 36 läsare! Helt galet!

Men bara en som hade skrivit i kommentarerna!

Jag har fortfarende inte hittat var man ändrar den förbannade tids zons ändringen! Stör mig som fassiken!

Idag blir det inte så mycket skrivande i bloggen , för jag måste lägga ner min tid idag på mitt pluggande till körkortet.

Jag kommer såklart fortsätta med mitt vanliga schema och fortsätta göra detta för det är så roligt och det känns bra!

Tack för att ni läser min blogg! Det är skitroligt! Jag uppskattar det till tusen!

Men jag ska inte låta er lämna denna blogg tomhänta och det är därför presenterar jag!
                                                   
                                                                  Den dansande katten!


MVH

Rasmus



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar