fredag 11 mars 2011

Fredag! Lite uppdatering och musikvideo! Sweet!

Idag är det Fredag och helgen nalkas men för mig spelar det ingen roll eftersom jag är arbetslös så alla dagar är likadana för mig, är ett under att jag har min tiduppfattning kvar haha.
Men jag har vissa rutiner på veckodagar så som att lösa på körkortet och skriva bloggen såklart.

Som jag inte gör på helgerna. Så till en viss del så försöker man ändå hålla en viss linje mellan helgerna och arbetsdagarna för att man undvika att bli komplett galen och börjar springa runder naken på gatorna och kasta sten på gräsmattor.

Jag försöker fortfarende få rätt på reklam addsen så att dom fungerar som dom ska, men det är lite jobb med det så det kan ta lite tid innan allt fungerar som det ska.

Min statistik mätare är jag väldigt konfunderad över för om jag kollar på statistiken från igår så står där att jag hade 23 sidvyer. Men om jag går in på mitt AdSense konto så står där att jag hade 48 sidvyer igår.
Det är nästan dubbelt så mycket så jag ska kontakta google och se  om dom kan få rätt på det. För det är ganska viktigt att veta hur många sidvyer man har per dag.

Vad jag hade villat att google hade gort är att lägga in en sorts tids mätare så jag hade kunnat se hur mycket tid per läsare hade spenderat på min blogg och på sätt räkna ut hur många läsare jag hade haft för vissa ser jag om dom är länkade till bloglovin eller om folk klickar på länken i min Facebook sida men det verkar vara enligt blogspot statistiken 8 st människor. Men som sagt statistik mätaren verkar inte vara den bästa.

Denna dagen så skriver jag bara lite tankar och vad som händer med bloggen. Lite uppdatering osv.
Som Jenny skrev att jag skulle skriva vad jag tänker på osv istället för att ha det så inrutat.

Men om jag ska skriva allt jag tänker på så hade det bara blivit en klump av ämnen som grenar ut till höger och vänster utan att komma fram till något så jag försöker hålla mig till ett ämne per dag och på Fredagar ha en rotation av ämnen och om jag känner för det ha Söndagen till just skriva om slumpmässiga ämnen osv.


Jag vill även påpeka att alla reklam annonser på min blogg är 100% genuina och har inget virus eller annat skumt i dom. Google har personligen kollat genom alla addsen och valt ut dom till oss som använder blogspot. Ifall det skulle uppstå att någon reklam annons inte är genuin och ni får problem pga det med er dator så är det bara till kontakta bloggaren och sen google så ska det inte vara några problem!

Jag har själv valt att ha reklamen på min blogg eftersom jag kan tjäna några kronor på det. Så om ni hittar någon intressant reklam så klicka och kolla in erbjudandet aldrig fel att kunna spara några kronor på det.

Jag får inte säga eller be er att klicka på reklamen för att det har med statistik och utmätningar att göra och jag kan bli av med mitt Adsense konto.

Men om ni finner någon reklam ni tycker är intressant så klicka gärna och kolla in erbjudandet där.
 (Google om ni läser denna sektionen och tycker att detta räknas som en uppmaning! Skicka ett email till mig så tar jag bort denna sektionen från min post direkt! Jag ville bara förklara lite hur det fungerar osv.)


DETTA ÄR INTE EN UPPMANING ELLER UPPMUNTRING TILL ATT KLICKA PÅ ANNONSERNA, DET ÄR BARA ETT TIPS!

Så detta är bara en liten statusuppdaterings post om bloggen osv!
Använd gärna kommentarerna det till för er läsare!

Här är dagens musikvideo.

Föresten vet någon vad det är för märke på jackan han har på sig? Den är så sjukt snygg!


Ta hand om er och trevlig helg!

MVH
Rasmus

1 kommentar:

  1. Eminem videon har 210 743 544 views! 210 000 000 miljoner! Helt sjukt! Jag vet att han är legend men damn! Det är ju bara sinnes!

    SvaraRadera