söndag 6 mars 2011

Söndags Drabbel... Sweet!

Normalt postar jag inte på helger. Men jag kände att jag kommer nog göra det ibland om det är olika tankar som jag funderar på eller om det kommer bli någon ändring i bloggschemat eller om jag är iväg några dagar och inte är hemma osv.

Så jag började blogga för två veckor sen och har haft ca 200 sidvisningar över två veckor, ca 10 st per dag och Film Tisdagarna verkade vara väldigt populära med 20 sidvisningar per inlägg.

Vill tacka alla som läser. Tycker det är skitroligt att ni tycker om att läsa det jag skriver om!
Jag uppskattar det verkligen!

Jag kommer göra en post ibland på Söndagar om olika tankar osv som jag har tänkt på och så över veckan. Slumpmässigt drabbel. Som t.ex. Av någon anledning så är Charlie.Sheen en person av noga granskning av media. Han är ju för fan inte ens en bra skådespelare.
Klart han är rätt rolig i Two and a half men. Men seriöst, det är ju inte världens bästa sitcom precis. Han har inte gjort något bra sen Hot shots känns det som. Vem fan bryr sig dessutom om han säger någon random rassistik kommentar till någon, vilket verkade väldigt vagt indikerat att det ens var sant?
Journalistiken har jag tappat all respekt för, för länge länge sen!

Anime Onsdag verkade inte gå så bra. Jag kommer bara göra en instickare på Onsdagar om lite olika animes som jag har sett eller om det är något bra. Annars så kommer jag försöka tappert med att skriva en krönika varje Onsdag och ja, Fredagar är forftfarende lite si och så om vilka ämnen jag ska ha rotation på. Kanske ska lägga in Anime artiklar på Fredagarna istället som ett av ämnena. Jag får se lite, som sagt jag jobbar fortfarende lite på själva strukturen och jag har bara varit aktiv i två veckor, så jag lär mig fortfarende om vad som fungerar bäst för mig personligen och vad jag tycker känns som narutligt och behagligt.
Det var allt, skulle jag tro. Kommer inte på något mer just nu.

MVH
Rasmus

3 kommentarer:

  1. Jag ska pröva adsense. Om det blir ritkigt irreterande med för mycket ads över alltihopa. Så kommer jag defenitivt ta bort det.

    SvaraRadera
  2. Så nu är det aktiverat. Ser bra ut! Inte ivägen och störigt. Om ni tycker det är irreterande eller på något annat vis inte fungerar som det ska. Så var vänligen att skicka ett mail eller sktirv här i kommentarerna.

    SvaraRadera
  3. Skriv vad tänker på. Det behöver ju inte vara så inrutat...

    Kram!

    SvaraRadera