torsdag 28 april 2011

Torsdag! Liten uppdatering!








Idag är det mysteri Torsdag! Precis som alla andra Torsdagar! Hahahoho!

Jag har trögt med idér. Jag vet att jag skulle använda den sidan som jag postade innan som inspirations källa!

Det har visat sig vara ganska komplicerade artiklar och jag måste förbereda mig bättre och få lägga ner mer jobb på att söka och finna information osv för att skapa en någorlunda bra artikel att lägga upp i bloggen och på veckorna har jag helt enkelt inte tid, så helgerna får jag ta ut lite tid för att göra lite research på dom olika ämnen och skriva ner lite lathundar osv!

Så får det bli!

Säg gärna till era kompisar och era kompisars kompisar att in och läsa på min blogg och prenumerera på mig på bloglovin.com!

Hade varit gött med fler läsare!


                      Här är ett klipp på en cool ödla! :)

MVH
Rasmus





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar